رفتن به مطلب

خبری که طرفداران محسن چاوشی و سینا سرلک را غافلگیر می‌کند


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

سینا سرلک به طرفدارانش وعده داده که یک سرپرایز هنری برای آن‌ها دارد.

3134709_535.jpg

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، این‌جور که از شواهد و قرائن بر می‌آید غافلگیری که سرلک از ان حرف می‌زند، به محسن چاوشی هم ربط دارد و احتمالا این دو خواننده قرار است یک ترانه را با هم اجرا کنند.سینا سرلک خواننده موسیقی سنتی، سال گذشته در برنامه رادیویی «موسیقی من» گفته بود که احتمال همکاری او با محسن چاوشی به عنوان خواننده در یک قطعه وجود دارد؛

«شعری را که بین استاد شهریار و سایه رد و بدل شده دوست دارم بخوانم و با صحبتی که با دوستم محسن چاوشی کرده‌ام قرار است به زودی این اتفاق بیافتد.»بعد از گذشت حدود یک سال از این مصاحبه، سینا سرلک دوباره این خبر را بر سر زبان ها انداخته است. این بار منبع این خبر صفحه اینستاگرام اوست .

او در صفحه اینستاگرامش، ایتدا پستی را منتشر کرد که در آن به یک «سورپرایز هنری» اشاره داشت. تا این جای کار نه این ماجرا ربطی به چاوشی دارد و نه می‌شود با شنیدن این عبارت یاد مصاحبه یک سال پیش او افتاد. اما وقتی دو پست دیگر این خواننده را مرور می کینیم و پیام هایی که دنبال کنندگان او برایش پای هر پست گذاشته اند این گمانه تقویت می‌شود.این خواننده در کنار عکس‌هایی که منتشر کرده از شعرهایی استفاده کرده که پیش از این چاوشی آن‌ها را خوانده است. دنبال کنندگان این صفحه هم که از خبر «سورپرایز هنری» سرلک استقبال کرده‌اند،حالا از او می‌پرسند که آیا این غافلگیری به همان اجرای دو نفره با محسن چاوشی مربوط می‌شود؟پاسخ سرلک البته به این پرسش‌ها سکوت بوده است و باید منتظر ماند و دید که بالاخره این همکاری دو نفره شکل می‌گیرد یا نه؟

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...