رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

Audi-A7-Tdi.jpg

 

در یک دنیای ایده آل و بدون آلودگی، همه افراد با یک خودرو برقی و یا خودروهایی که با سوخت هیدروژنی کار می کنند، رانندگی خواهند کرد. آئودی ولی می داند که جامعه کنونی هنوز به این مرحله نرسیده است،. اگر چه چنانچه شما از خودروهای متداول و مرسوم استفاده می کنید، این شرکت یک راه حل موقت برای مواجه با این مسئله دارد.

 

 

این شرکت خودروساز اخیرا اولین محصول خود با نام e-Diesel را تولید نموده است که در واقع یک نوع دیزل مصنوعی و ساختگی است که تنها بر پایه آب و دی اکسید کربن ساخته شده است. دو ماده شیمیایی سهل الوصول و در دسترس که به مراتب ازگوگرد و دیگر عناصر متداول سازنده دیزل بهتر است. این محصول حتی با محیط زیست نیز تا حدود زیادی سازگار است که این شرکت از عمل الکترولیز برای شکستن ساختار آب و ترکیب آن با دی اکسید کربن طی یک عمل سنتتیک با راندمان بالا استفاده می نمایید.

 

 

ماده حاصل قابل استفاده در خودروهای کنونی بوده و شما می توانید در صورت لزوم، آنرا با دیزل های بر پایه فسیلی ترکیب نمایید. فقط انتظار نداشته باشید که محصول e-Diesel را به زودی و در جایگاه های عرضه سوخت،‌ بتوانید یافت کنید. کارگاه تجربی شرکت آئودی فقط قادر به تولید ۷۹۳ گالن از این محصول در ماه می باشد. بنابراین چنانچه شرکت های تولید کننده انرژی به گرمی از این محصول اسقبال نکنند،‌ شما به راحتی قادر به استفاده از آن نخواهید بود.

 

 

منبع: گویا آی تی

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...