رفتن به مطلب

آلبوم «نگاه» محسن یگانه، منتشر شد + دموی آلبوم


Mahdi Eng

ارسال های توصیه شده

Mohsen%20Yeganeh%20-%20Negah%20001.jpg

موسیقی ما - چهارمین آلبوم رسمی «محسن یگانه»، 16 اردیبهشت 1394 و در ماه تولد این هنرمند، روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. این آلبوم «نگاه» نام دارد و هم‌نام تنها فرزند محسن یگانه است.

 

آلبوم «نگاه» در شرایطی منتشر می‌شود که «محسن یگانه» یک روز پس از انتشار آلبوم «حباب»

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
اعلام کرده بود که دیگر قصد انتشار آلبوم ندارد. اما مدتی بعد به دلیل اصرارهای مکرر هوادارانش تصمیم خود را عوض کرد و تولید آلبوم چهارم را از اواخر سال 92 آغاز نمود و پس از یک سال و اندی، آن را به همت موسسه «آوای فروهر» و توسط پخش «دنیای هنر» در اختیار هوادارانش قرار خواهد داد. قرار بود «نگاه» که نام رسمیِ آن «نگاه من» است، اسفند ماه 1393 منتشر شود که به دلیل سرماخوردگی شدید یگانه در آن ایام، پس از حدود دو ماه تأخیر طی هفته جاری به بازار می‌آید.

 

 

blt.gif فضای احساسی‌تر

 

وبلاگ رسمی یگانه درباره این اثر نوشته‌است: «این آلبوم فضای احساسی‌تری خواهد داشت. در عین حالی که تلاش شده قشرهای مختلف بتوانند با قطعاتی از این آلبوم ارتباط برقرار کنند، بی شک مقصود از پخش این آلبوم نه انفجار و نه تسخیر بازار موسیقی و نه هیچکدام از این دست تبلیغات تو خالیست... یک آلبومِ دلی برای بهتر کردنِ حالِ دل شماست، اگر نیاز داشتید، نه بیشتر...»

 

 

blt.gif عوامل آلبوم

 

همچون گذشته، ترانه‌سرایی و آهنگسازی تمام قطعات این آلبوم را خود محسن یگانه بر عهده دارد. او این بار از هیچ ملودیِ خارجی‌ای استفاده نکرده است. همچنین این هنرمند تنظیم پنج قطعه از آلبوم خود را نیز انجام داده است.

 

علی ثابت که سال‌هاست ارکستر یگانه را رهبری می‌کند و در دو آلبوم قبلی این خواننده هم به عنوان تنظیم‌کننده حضور داشته، دو قطعه از آلبوم «نگاه» را تنظیم کرده است.

 

تنظیم یک قطعه از این آلبوم توسط «پازل بند» انجام شده؛ گروه فعالِ این روزهای بازار پاپ متشکل از «علی رهبری» و «آرین بهاری»، که در آلبوم

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
تجربه‌ موفق تنظیم قطعه «بیت آخر» را داشته‌است.

 

«اشکان آبرون» که یگانه پیش‌تر در گفت‌وگویی نسبت به همکاری با او ابراز علاقه کرده بود، دو قطعه را تنظیم کرده و «احسان حبیبی» نیز که قطعه «مَرد» با تنظیم او و صدای محسن یگانه در قالب

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
منتشر شده بود، دو تنظیم در آلبوم «نگاه» ارائه کرده است.

 

«آرش پاکزاد»، میکس‌مَنِ فعال این روزهای موسیقی پاپ، میکس و مسترینگ قطعات آلبوم «نگاه» را بر عهده داشته است.

 

 

blt.gif غیبت همکاران قدیمی

 

نکته جالب توجه در خصوص اثر جدید این هنرمند، غیبت دو نفر از مهم‌ترین همکاران او است. به نظر می‌رسد یگانه قصد داشته تنوعی در فضای آثار خود ایجاد کند. «شهاب اکبری» که در سه آلبوم قبلیِ یگانه -به ویژه «

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
» و «
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
»- نقش مهمی در تنظیم قطعات ایفا کرده بود، در «نگاه» حضور ندارد. این نکته غیر از سلیقه‌ یگانه، ممکن است دلیل دیگری هم داشته باشد و آن تمرکز شهاب اکبری روی آلبوم «حمید عسکری» است.

 

همچنین در «نگاه»، خبری از «مهران عباسی» نیست؛ تنظیم‌کننده‌ای که همکاری‌های موفقی با محسن یگانه داشته و خود یگانه در ابتدای همکاری با او، ضمن تمجید از عباسی خبر از همکاری‌های گسترده در آینده داده بود که شاید فعلاً این امر به زمان دیگری موکول شده باشد. مهران عباسی چندی پیش با انتشار متن گلایه‌آمیزی روی صفحه شخصی‌اش، خبر عدم حضورش در این آلبوم را داده بود.

 

 

blt.gif قطعات

 

«نگاه» 12 قطعه دارد که در قالب 13 تِرک روی CD عرضه خواهد شد و این به دلیل آن است که قطعه «پرنده» شامل دو قطعه است؛ یکی «انتظار» که مقدمه‌ این قطعه است و دیگری خود «پرنده».

 

«دنبالش می‌رم»، «چقدر دیر»، «دیوار»، «نه!»، «درکم کن»، «خاطره بازی»، «جاده»، «تو فکر می‌رم»، «نگاه»، «دلکم»، «دلسرد»، «انتظار» (مقدمه پرنده) و «پرنده»، عناوین ترک‌هایی هستند که در این آلبوم شنیده خواهند شد.

[h=2]

 

[/h][h=2]دمو آلبوم:[/h]

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

 

Mohsen%20Yeganeh%20-%20Negah%20POSTER.jpg

 

 

 

لینک به دیدگاه

جدا از ناله های یگانه

 

یک کار هیت تو آلبوم داره به نام "تقدیر" الان اسمشو عوض کرده به نام "چقدر دیر "

 

تو آلبوم قبلی این آهنگ به صورت دمو پخش کرد ولی تو آلبوم این تراک حذف کرد, دو نفر اومدن عین این آهنگ به نام خودشون خوندن:ws3:

لینک به دیدگاه

آلبوم جدید محسن یگانه با چند روز تاخیر منتشر شد

 

 

Negah%20%281%29.jpg

 

موسیقی ما - امروز صبح پس از تاخیری ناخواسته در انتشار آلبوم جدید محسن یگانه، «

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
» چهارمین آلبوم این خواننده مولف منتشر شد. «نگاه من» که هفته گذشته دمویی از آن هم منتشر شد، سیزده قطعه دارد که خود محسن یگانه، ترانه سرا و آهنگساز همه قطعات آن است.

 

در بخش تنظیم هم علی ثابت یاز ثابت این سال‌های یگانه و سرپرست ارکستر او، اشکان آبرون و احسان حبیبی هر کدام در این آلبوم دو قطعه تنظیم کرده‌اند و «پازل بند» نیز تنظیم یک قطعه را انجام داده است. محسن یگانه هم که پیش از این تجربه بسیار موفق تنظیم سکوت و تعداد دیگری از قطعات محبوبش را در کارنامه دارد، ۵ قطعه را تنظیم کرده است. همچنین میکس و مسترینگ قطعات آلبوم نگاه من را «آرش پاکزاد» انجام داده است.

 

در آلبوم «

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
» که به نام دختر یگانه اشاره دارد، قطعاتی همچون دنبالش می‌رم، چقدر دیر، دیوار، نه!، درکم کن، خاطره بازی، جاده، تو فکر می‌رم، نگاه، دلکم، دلسرد، انتظار و پرنده گنجانده شده است که قطعه انتظار قطعه مستقلی نیست و به عنوان مقدمه قطعه پرنده در قطعه پایانی آلبوم انتخاب شده است.

 

با توجه به دموی منتشر شده از آلبوم، «

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
» آلبومی است با فضاهای بسیار متنوع و به گفته نزدیکان یگانه فضای احساسی آن غالب است.

 

فیروز ویسانلو، بابک ریاحی‌پور، همایون نصیری، بابک مالکی‌فر، آرمین قیطاسی، علی ثابت، احسن نی‌زن، فرشید ادهمی، مسعود همایونی، مهیار رضوان، میلاد عالمی، عمادرضا نکویی، نیما رمضان، ایمان حجت، علی جعفری‌پویان، بهنام حکیم، آرین کشیشی، هامون میرزایی و David Haddad به عنوان نوازنده دز این آلبوم حضور دارند.

 

آلبوم

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به دو صورت ولت و دیجی پک از سوی تصویر دنیای هنر به بازار آمده است. پیش فروش این آلبوم در وب سایت بیپ تیونز، پرفروش‌ترین آلبوم بوده است.

 

تهیه کننده آلبوم هم شرکت آوای فروهر است که امشب و فردا شب کنسرت محسن یگانه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی را نیز برگزار خواهد کرد. یگانه در ۴ سانس کنسرت امشب و در اولین روز انتشار آلبوم جدید، قطعات «نگاه من» را برای علاقه مندانش اجرا خواهد کرد.

 

در پی تاخیر در توزیع آلبوم، صحبت‌هایی مبنی بر تعویق این کنسرت منتشر شد که یگانه اعلام کرد: «کنسرت تهران تحت هر شرایطی همراه با اجرای قطعاتی از آلبوم «نگاه» برگزار خواهد شد و تاخیر پیش آمده در پخشِ این آلبوم خللی اجرای کنسرت تهران ایجاد نمی‌کند.»

 

در روزهای آینده، گفت‌و‌گو و گزارش‌هایی درباره این آلبوم خواهید خواند.

 

مثل همیشه از همه کاربران فهیم سایت درخواست می‌کنیم جهت حفظ حقوق مولف، این اثر را به صورت اورجینال خریداری کنند.

 

 

منبع:

موسیقی ما

 

 

لینک به دیدگاه
همش ناله میکنه :ws3:

 

 

نمیدنم کی به این ضد حال زده که انقدر اینو دپرس کرده

 

ناله......:w000:...... هرچی باشه خواننده پاپ ایرانیانند و قابل احترام...... درست نیست اینجوری راجبشون صحبت کرد.....:w02:......بله.....:w16:

لینک به دیدگاه
ناله......:w000:...... هرچی باشه خواننده پاپ ایرانیانند و قابل احترام...... درست نیست اینجوری راجبشون صحبت کرد.....:w02:......بله.....:w16:

 

 

ناله میکنه !

 

میگم ناله میکنه !

 

 

مگه فوشش دادم:ws3:

لینک به دیدگاه

قشنگه کاراش. منم دوس دارم آهنگاشو.

 

خلاقیتش توی آهنگسازی هم به نسبت زیاده :a030:

درکل بشه خوفیه تاییدش موتونیم :ws3: هرچند بقول پوریا زیاد میناله :ws28:

لینک به دیدگاه

الان زوده در مورد البوم نظر داد باید چند بار گوش بدین :w02:

 

فعلا : تراکهای چقدر دیر ,نگاه ,دلکم واقعا زیبا بود :w16:

 

 

 

-----------------------------------------------------------------

 

 

 

mohsen_Ordibehesht_COncert.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...