رفتن به مطلب

پذیرش بدون کنکور دانشجوی کاردانی دندان‌پزشکی در ایلام


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1] پذیرش بدون کنکور دانشجوی کاردانی دندان‌پزشکی در ایلام

 

[/h]

» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي

کد خبر: 94022011417

یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با اخذ مجوز پذیرش دانشجوی بدون کنکور از این‌ پس دانشگاه می‌تواند برای رشته‌های موردنظر در حوزه سلامت دانشجو تربیت کند.

 

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام،دکتر «علی دل‌پیشه» اظهار کرد: با اعطاء مجوز از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی ایلام با ایجاد ظرفیت‌های موردنظر می‌تواند به پذیرش دانشجو در سطح دانشگاه در رشته‌های کاردانی دندانپزشکی و رشته‌های مرتبط با آن بپردازد و این فرصت به‌دست‌آمده غنیمتی است که بتوانیم میزان سطح آگاهی از حوزه سلامت را ارتقاء بخشیم و نیروی تحصیل‌کرده‌ای را در رشته‌های دندانپزشکی برای استان تربیت کنیم.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه در سال گذشته در سراسر استان تنها یک مورد مرگ مادر باردار ثبت‌شده که نشان از موفقیت اجرای برنامه‌های این حوزه دارد، گفت: این آمار در سطح کشور بی‌نظیر است و تلاش و خدمت در پیشگیری از مرگ مادران توسط دانشگاه علوم پزشکی ایلام ازسوی وزیر بهداشت نیز موردتقدیر قرار گرفته است.

 

دل‌پیشه ادامه داد: آموزش مادران و تلاش مجموعه کارکنان دانشگاه در این زمینه نقشی به‌سزا و مثبت دارد و اقدامات به‌موقع و ارائه آموزش‌های مناسب به جامعه هدف در سراسر استان از اقداماتی است که در به دست آمدن این دستاورد نقش داشته است.

 

به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایلام، وی از همراهی و همکاری رسانه‌های استان تقدیر و یادآور شد: رسانه‌ها از طریق آگاهی بخشی به جامعه و اهتمام در راه تحقق اهداف حوزه سلامت در قبال حفظ سلامت مردم، تلاش‌های بی‌شائبه و قابل‌ستایش داشته‌اند که در این افتخار بزرگ در سطح استان و کشور با دانشگاه علوم پزشکی سهیم هستند.

 

انتهای پیام

 

ایسنا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...