رفتن به مطلب

دانلود نرم افزار ایران وبسایت، معرفی نواندیشان بعنوان سایت برتر


ارسال های توصیه شده

با سلام و عرض ادب

معرفی اولیه :

ایران وبسایت یک اپلیکیشن رایگان است که به منظور دسترسی بهتر و سریع تر کاربران به وب سایت های کاربردی و برتر ساخته شده . اپلیکیشن کاملا رایگان است و شما به راحتی میتونید آخرین پست های وبسایت های برتر را مشاهده کنید . از مزایای استفاده از این اپلیکیشن این است که دیگر احتیاج نیست صفحات وب را در مرورگر خود باز کنید . معمولا بیشتر سایت ها در صفحات خودشون از پاپ آپ استفاده میکنند ، دیگر از این مقوله در امان خواهید بود . وبسایت های معرفی شده شامل : سایتهای اندروید ، بازی و نرم افزار ، فیلم و آهنگ ، اخبار ، آخرین استخدامی ها ، فرهنگی و آموزشی ، سایتهای دانلود و سرگرمی .

تعداد وبسایتهای معرفی شده تقریبا 180 تایی میباشد . از دیگر امکانات این است که شما میتوانید هر سایتی رو که به آن نیاز ندارید حذف کنید و فقط سایت هایی رو که نیاز شماست نگه دارید . میتوانید خودتون سایت و انجمنی که را دوست دارید وارد اپلیکیشن کنید . میتوانید پست هایی را که دوست دارید بوکمارک کرده و همیشه از آن استفاده کنید . و امکانات دیگر

توی قسمت explore یا همون مرورگر میتوانید انجمن نواندیشان یا هر انجمنی که خواستید را اضافه کنید و آخرین پست های کاربران را مشاهده کنید.

اولین سوال شما به عنوان کاربر :

چرا تعداد وبسایت های معرفی شده کم است ؟ در ایران وبسایتهای مفید و عالی کم که نداریم هیچ بلکه زیاد هم هست ، سعی کردم کاربردیترین و بروزترین سایت ها رو معرفی کنم . اگر تعداد وبسایت های معرفی شده بالا بره لود برنامه خیلی طول میکشه.

در ادامه هر سایت مفیدی که به ذهنتون میرسه معرفی کنید تا قرار بدم . اپلیکیشن برای پاسخ به نیاز شما ساخته شده . وبسایتهای مفید را به من ایمیل بزنید تا در نسخه های بعدی قرار بدم . درضمن این اولین اپلیکیشن است که ساختم ، امیدوارم استفاده کنید و لذت ببرید.

سخنی با شما :

بنده امین امین زاده مدت 1 سال است که در تجارت الکترونیک فعالیت میکنم و با یاری خدا 2 فروشگاه معتبر راه انداختم ، یکی از چیزهایی که یاد گرفتم این بود که همیشه با کاربران تعامل و گفتگو داشته باشم . پیشنهادات و انتقادات خودتون رو برام ایمیل کنید یا پیام بدین.

نرم افزار متعلق به وبسایت اینتر پی سی است و هرگونه کپی به اسم شخص دیگری مجاز نمیباشد.

اطلاعات تماس :

09335856636

amin_fasayi@yahoo.com

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

عکس هایی از محیط نرم افزار :

Screenshot_2015_05_18_11_20_55.jpg

 

Screenshot_2015_05_18_11_20_45.jpg

 

Screenshot_2015_05_18_11_19_51.jpg

 

Screenshot_2015_05_18_11_19_38.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...