رفتن به مطلب

10 عطر برتر زنانه سال 2015


Mahnaazz

ارسال های توصیه شده

10 عطر برتر زنانه سال 2015

 

 

top-10-perfium-for-women.jpg

 

 

 

 

اولین عطر لیست 10 عطر برتر زنانه سال 2015 : Bvlgari Rose Essentielle by Bvlgari

 

این عطر با عطر گل رز است و اگر شما یک خانم زیبا و شگفت انگیز هستید این عطر یکی از بهترین پیشنهادها به شماست

 

bvlgari_rose_essentielle_1__54133.jpg

دومین عطر لیست 10 عطر برتر زنانه سال 2015 : Guerlain La Petite Robe Noir

 

این عطر یکی از بهترین پیشنهادها برای خانم های رمانتیک و احساساتی است.

 

guerlain-la-petite-robe-noir.jpg

 

سومین عطر لیست 10 عطر برتر زنانه سال 2015 : Citizen Queen by Juliette Has a Gun

 

این عطر یکی از عطرهایی است که در ردیف عطرهای بسیار خاص قرار می گیرد و بیشتر مناسب خانم هاست نه دختر خانمهای جوان

 

citizen-queen-by-juliette-has-a-gun.jpg

 

 

چهارمین عطر لیست 10 عطر برتر زنانه سال 2015 : Anna Sui la Vie De Boheme

 

این عطر بویی از ترکیب یک نو میوه خاص و چوب دارد و بیشتر مورد علاقه خانم های عاشق است.

 

anna-sui-la-vie-de-boheme.jpg

 

پنجمین عطر لیست 10 عطر برتر زنانه سال 2015 : Alien by Thierry Mugler for Women

 

این عطر با بوی شگفت انگیزی که دارد شما را در مرکز توجه ها قرار می دهد.

 

alien-by-thierry-mugler-for-women.jpg

 

 

ششمین عطر لیست 10 عطر برتر زنانه سال 2015 : Paco Rabanne Lady Million Absolutely Gold by Paco Rabanne for Women

 

این عطر ترکیبی از تمشک با شکوفه های گل یاس و نارنج است.

 

paco-rabanne-lady-million-absolutely-gold-by-paco-rabanne-for-women.jpg

 

هفتمین عطر لیست 10 عطر برتر زنانه سال 2015 : Guerlain Mitsouko by Guerlain

 

رایحه این عطر ترکیبی از بوی هلو، گل یا، گل رز و چوب بلوط است. این عطر یکی از بهترین پیشنهادها برای یک خانم شیک پوش است.

 

guerlain-mitsouko-by-guerlain.jpg

 

 

هشتمین عطر لیست 10 عطر برتر زنانه سال 2015 : Jean Paul Gaultier Classique

 

رایحه این عطر ترکیبی از گل رز و شکوفه های پرتقال و زنجبیل است. رایحه این عطر از لحاظ شیرینی در رده عطرهای ملایم است.

 

jean-paul-gaultier-classique.jpg

 

نهمین عطر لیست 10 عطر برتر زنانه سال 2015 : Amor Amor

 

رایحه این عطر ترکیبی از میوه های معطر، گل، وانیل و جنگگل است.

 

amor-amor.jpg

 

دهمین عطر لیست 10 عطر برتر زنانه سال 2015 : Fan di Fendi

 

رایحه این عطر ترکیب بسیار نادری از عطر گل و میوه های تازه است.این عطر درردیف عطرهای ملایم قرار می گیرد.

 

fan-di-fendi.jpg

لینک به دیدگاه

حالا قیمتشون.

Bvlgari Rose Essentielle by Bvlgari

. ۲۱۰ هزار تومن.

 

[h=1]La Petite Robe Noire[/h]۳۲۰ هزار تومن.

[h=1]Alien EDP[/h]۳۵۰ هزار تومن

 

[h=1]Lady Million Absolutely Gold[/h]۲۸۵ هزار تومن

 

Fan di Fendi

۳۲۰ هزار تومن

 

:icon_gol::icon_gol::icon_gol:

لینک به دیدگاه

[h=2]

جدیدترین عطرهای زنانه و مردانه بازار[/h] آيا مي‌دانيد عطري که انتخاب مي کنيد، مي تواند نشاني از شخصيت شما و حال و احوال دروني‌تان باشد. عطرها فقط رايحه‌اي خوشايند نيستند، اگر دقت کنيد مي توانيد حس و حالي را از ميان رايحه‌ها بيرون بکشيد. به همین منظور، اگر تا امروز از روانشناسي عطرها بي‌خبر بوديد و بدون توجه به اين موضوع انتخاب مي کردید، این مسئله را در انتخاب‌های خود مورد توجه قرار دهید. در این صفحه جدیدترین عطرهایی که برای تابستان امسال به بازار عرضه شده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم:

 

Issey Miyake L'Eau D'Issey

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

شرکت « ایزی میاکی» شرکتی خوش‌نام در تولید عطرهای مختلف زنانه و مردانه است. اغلب عطرهای زنانه و مردانه‌ای که توسط این شرکت طراحی و تولید شده‌اند، رایحه سبکی دارند و پیشنهاد خوبی برای استفاده روزانه محسوب می‌شوند. شرکت ایزی میاکی، تابستان گذشته یک ست عطر زنانه و مردانه روانه بازار کرد که با استقبال خوبی روبه‌رو شد و برای تابستان امسال با محصولی تازه آمده است؛ ست زنانه و مردانه دیگری که رایحه میوه‌ها و خنکای دریا هم به آن اضافه شده است.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

صاحبان شرکت ایزی میاکی می‌گویند:«زدن عطر جدید میاکی، مثل این است که نفس عمیق بکشید و در آب‌های اقیانوس شیرجه بزنید.» در تولید نسخه زنانه این عطر از گریپ فروت، میوه‌های استوایی و.. استفاده شده است و در نمونه مردانه عصاره چوب اضافه شده که باعث می‌شود، علاوه بر خنکی، کمی سبکی هم داشته باشد. عطرهای معروف به عطر میوه‌ای مانند همین ست، بوی خنک و شیرینی دارند و برای روزهای تابستان توصیه می‌شوند. افرادی که از این عطرها استفاده می‌کنند، اغلب افراد خوش‌رو و خوش‌برخوردی هستند که سطحی از صمیمیت در رفتارشان وجود دارد. چنین رایحه‌ای بیشتر برای خانم‌ها توصیه می‌شود، مگر اینکه مثل این نمونه رایحه چوب به آن اضافه شده باشد.

 

DKNY Summer 2014 Donna Karan for women

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

طراح معروف، دونا کارن و صاحب شرکت DKNY با یک ست زنانه و مردانه در بازار عطر و ادکلن تابستان امسال حضور دارد. مجموعه‌ای با شیشه صورتی برای خانم‌ها و شیشه آبی برای آقایان؛ درحالی‌که روی هر دو شیشه تصویر آسمان‌خراش‌های نیویورک دیده می‌شود. در تولید نسخه زنانه این عطر از رایحه شکوفه‌های بهاری و گل‌ها استفاده شده و به همین دلیل در دسته عطرهای شیرین و سنگین با رایحه گل محسوب می‌شود، این عطر موردپسند خانم‌هایی واقع می‌شود که احساساتی هستند و روحیه‌ای بسیار لطیف و حساس دارند. در تولید نمونه مردانه این عطر از بوی گل‌ها استفاده شده اما با وجود عصاره لیمو، چوب و چرم، از یک رایحه لطیف به بویی تلخ و شیرین تبدیل شده که آقایان خوش‌مشرب و با روابط عمومی بالا از این رایحه استقبال می‌کنند.

 

Escada Born in Paradise

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

شرکت اسکادا هم پیشنهاد تازه‌ای برای خانم‌ها دارد: « متولد پارادایز». در تولید این عطر از ترکیب عصاره گل و میوه‌های استوایی استفاده شده و به همین دلیل رایحه ترکیب بوی گل و میوه است که انتخاب خوبی برای شب‌های تابستانی محسوب می‌شوند. خانم‌هایی که به چنین رایحه‌ای علاقه دارند، افرادی مهربان، آرام و صبور هستند که می‌توانید به رفاقت و همراهی آنها اعتماد کنید. اسکادا این عطر را در سه اندازه، 30، 50 و 100 میلی‌لیتر همراه با لوسیون بدن تولید کرده است.

 

CK One Summer 2014 Calvin Klein

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

اگر به عطر و ادکلن علاقه دارید، حتما با CK One آشنایی دارید، عطری محبوب از شرکت کلوین کلاین که همچنان در روزهای تابستان محبوبیت و فروش بالایی دارد. امسال کلوین کلاین نسخه جدیدی از این عطر را عرضه کرده که خانم‌ها و آقایان می‌توانند به صورت مشترک از آن استفاده کنند و مرزبندی زنانه و مردانه ندارد. در تولید این عطر بیش از هر چیز از عصاره لیمو استفاده شده و به همین دلیل بویی کاملا خنک و نشاط‌آور دارد. کسانی که روحیه شاد و سرزنده‌ای دارند، بی‌شک با امتحان این عطر جدید، شیفته آن می‌شوند. شادابی، سرخوشی و نشاط، اولین حس هر کسی از استشمام این عطر خواهد بود؛ نشاطی که مرز زنانه و مردانه ندارد. این عطر برای خانم‌ها و آقایان زیر 30 سال توصیه می‌شود و فقط در یک سایز 100 میلی‌لیتر تولید شده است. شرکت کلوین کلاین، طرح شیشه را تغییر نداده ولی از رنگ سبز و زرد استفاده کرده که هم حال و هوای تابستانی دارد و هم یادآور مهم‌ترین اتفاق تابستان امسال است؛ جام جهانی فوتبال در برزیل.

 

Hermes Terre d'Hermes Eau Tres Fraiche Hermes for men

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

آقایان خوش‌سلیقه و سخت‌گیر در انتخاب عطر، بی‌شک با محصولی خاص از هرمس فرانسوی آشنایی دارند : «تقه». عطر تلخ و سنگین مردانه که مطلوب همه نیست. شرکت هرمس برای تابستان امسال نسخه جدیدی از این عطر را تولید کرده که تلخی آن نسبت به نمونه قبلی کمتر است و برای استفاده از تابستان انتخاب بهتری است. در تولید این عطر از عصاره مرکبات با چوب و سدر استفاده شده است. آقایانی که رایحه «تقه» را برای ادکلن خود انتخاب می‌کنند، اغلب مردان جدی ومتمرکز روی حرفه خود هستند.

لینک به دیدگاه

چرا بوی عطر من ماندگار نیست و سریع میره؟

 

چند ساعت بوش می مونه ؟ این رایج ترین سوالی است که در خصوص یک عطر پرسیده می شود . ماندگاری عطر در فرهنگ عامه به مهمترین فاکتور کیفیت تبدیل شده است . اما صحت و سقم این باور با چالشهای عمیقی روبروست .

عطاران و کارشناسان بزرگ دنیای عطر پاسخ های روشنی برای این سوال دارند که باور عمومی را نقض و نگاهی جدید را به مصرف کنندگان عطر می بخشد . از نظر کارشناس آنچه در کیفیت عطر مهم است فاکتورهایی غیر از ماندگاری است! خلوص رایحه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
ترکیب هارمونیک آکوردها یا نتهای رایحه
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
کنش و واکنشهای مناسب در برابر محرکهای محیطی و محاطی و عواملی ازین دست شاخصه های کیفیت عطرند.ماندگاری و پخش بودر مراتب بعدی بررسی کیفی عطر قرار می گیرند . چرایی این موضوع به دلایل متنوع وابسته است. اول آنکه ماندگاری یک عطر با استفاده از فیکساتورها(تثبیت کننده های شیمیایی)می تواند تا هفته ها افزایش یابد اما عطاران استفاده از فیکساتورهای شیمیایی را ناثواب و نامناسب می دانند چرا که ممکن است حساسیت زا و یا مضر باشند . شاید شنیده باشید که پوست کسی در اثر استفاده مداوم از یک عطر لک برداشته و یا دچار التهاب شده باشد.دلیل این امر استفاده از مواد شیمیایی نامناسب در ترکیب عطر است.سردردهای میگرنی و رنجشهای سیستم بویایی نیز می تواند حاصل استشمام عطری باشد که حاوی مواد شیمیایی نامناسبند.عطری که شما استفاده کرده اید نباید تمام حواس مخاطب شما را در تمام مدت حضور به خود جلب کند بلکه باید حاوی پیامی ظریف از هویت و شخصیت شما باشد.راححتر بگویم نباید عطرتان شامه اطافیانتان را اشباع کند.

دومین مساله پخش بوست.مصرف کنندگان عطر دوست دارند رایحه عطرشان تا چند متر آنطرفتر شنیده شود و اگر عطری این خصوصیت را داشت پس عطر خوبی است. این تصور هم ناصحیح است.عطرهایی که حاوی این خصوصیت اند عموما از حلالهای با سرعت تبخیر زیاد در دمای کم بهره می برند و رایحه عطر بدون هیچ کنش و واکنش شیمیایی بر روی پوست فورا تبخیر شده و بدون هیچ پالایشی به مشام اطرافیانتان می رسد.اغلب این عطرها حتی آزار دهنده هم هستند چه برسد به خوشایندی.اما فرهنگ ایرانی یعنی احترام و سکوت در برابر هر نامطلوب.بنابراین بعید به نظر می رسد یک ایرانی در برابر هجمه ناموزون عطر دوستی شکایت کند.اگر هم بپرسید آیا بوی عطرتان خوب است جواب روشن است . بله

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
چه عطر خوبی اسمش چیه و از کجا خریدی؟

حقیقت آزاردهندگی پشت واژه های تعارف ایرانی پنهان مانده و شما هیچ وقت متوجه نخواهید شد که عطرتان برای طیف وسیعی از مخاطبان آزاردهنده است.عطر خوب جذب پوست شما شده و با بهره گیری از دمای بدن و ترکیبات شیمیایی سطح پوست شما آرام آرام تبخیر شده و نتهای ابتدایی و میانی و پایانی را در زمانهای مناسب منتشر خواهد کرد.عطرخوب موجب سردرد و آزار مخاطب نخواهد شد.پخش بوی زیاد یعنی استفاده از حلالهای با سرعت تبخیر زیاد و رایحه پالایش نشده.هیچ کس نباید متوجه رایحه عطر شما شود مگر این که در فاصله یک قدمی شما باشد.اگر دوست دارید عطرتان پخش بوی بیشتری داشته باشد از لوسیون

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
ژل دوش
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
افتر شیو و سایر محصولات آن عطر استفاده کنید. نکته سوم ارتقاء فرهنگ استفاده از عطر در میان مصرف کنندگان عطر است.اکنون استفاده کنندگان عطر در کشورهای صاحب صنعت عطرسازی از عطر نه به عنوان کالایی لوکس بلکه محصولی استراتژیک در تعاملات روزمره استفاده می کنند.بنابراین دیگر یک عطر پاسخی مناسب برای نیازهای روزانه آنها نیست.فرض کنید صبح که از خواب بیدار شدید قصد رفتن به محل کار خود را دارید .باید عطری بزنید که مناسب محل کار شما باشد.بعد از ظهر قرار دوستانه ای دارید.عطری مناسب این قرار را استفاده می کنید و شب به میهمانی شلوغی دعوت شده اید.پس عطری مناسب این فضا بر روی پوست خود اسپری می کنید.دوران یک عطر یک روز به سرآمده.حال فرض کنید عطری که صبح زده اید دو روز ماندگاری داشته باشد در این صورت برای قرار میهمانی شب چه خواهید کرد؟مطمئن باشید اگر عطری با فیکساتور شیمیایی و اصطلاحا Long Lasting استفاده کرده باشید با دوش گرفتن هم مشکل حل نخواهد شد و اگر عطری روی عطر قبلی بزنید معلوم نیست چه رایحه ای به مشام مخاطبانتان خواهد رسید.بهتر است ماندگاری بیش از ۶ ساعت را فراموش کنید.

موضوع چهارم سیاستی است که شرکت های تولید کننده عطر چند سالی است در پیش گرفته اند . تغییر فرمولاسیون عطرها. برای همین است که گاهی شکایتهایی می شنویم که عطری قدیمی با دوام یک روز در خرید جدید دوامی فقثط چند ساعته دارد و سریعا استنباط می کنیم عطر غیر ارژینال و یا اصطلاحا فیک خریده ایم.درست است که محصولات فیک بازار را پر کرده اند اما لزوما عدم ماندگاری عطر مثل سابق دلیلی بر فیک بودن آن نیست.شرکت های سازنده در راستای ارتقاء سطح فروش خود با تغییر فرمولاسیون عطرها شما را وادار به استفاده چندباره از عطر در طول روز کرده اند.بخشی ازین موضوع هم در راستای ارتقاء فرهنگ استفاده از عطر اتفاق افتاده است.پس عجولانه قضاوت نکنید.

مساله پنجم مربوط به قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا و سازمان غذا و داروی امریکاست.اتحادیه اروپا و سازمان غذا و داروی امریکا(FDA) در راستای حمایت از منابع طبیعی در خطر انقراض استفاده از اسانس و سایر ملزومات یک عطر از منابع طبیعی را محدود و یا ممنوع کرده اند و سازندگان عطر چاره ای جز حذف آن اسانس

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
روغن و یا صمغ از ترکیب عطور خود ندارند.مثلا استفاده از عنبرسائل
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مشک ویا چربی نوعی سمور در ترکیب عطر با منشاء گیاهی و حیوانی مدتهاست ممنوع است و در صورت استفاده شرکت سازنده امکان فروش آن را نداشته و با جریمه های سنگینی روبه رو خواهد شد.لطفا به دنبال عطری با منشاء مشک آهوی ختن نباشید چون نخواهید یافت!

و در نهایت تغییر شرایط محیطی،آب و هوا،میزان بارندگی،تغییر نوع کود . مولفه هایی نظیر آن هم می تواند عاملی در تغییر رایحه عطر باشد.برای نمونه عطری با رایحه پرتقال سیسیلی می تواند در اثر خشکسالی رایحه ای متفاوت با شرایط پرآبی داشته باشد.ممکن است تولید ۲۰۱۱ این عطر که ایتالیا پرباران بوده با تولید همان عطر در سال ۲۰۱۳ و بارش بسیار کم تفاوتهای اساسی داشته باشد.امتحانش خالی از لطف نیست گلدان گل آپارتمان خود را یک هفته با آب بسیار کم آبیاری کنید قطعا متوجه تغییر رایحه آن خواهید شد.

لینک به دیدگاه
نهمین عطر لیست 10 عطر برتر زنانه سال 2015 : Amor Amor

کسی از این استفاده کرده ؟

 

من استفاده نکردم اما عطر Amor Amor زنانه یک رایحه مخلوط از عصاره گل ها و میوه ها برای جوان ها است . ترکیب به کار رفته از نت گریپ فروت ، نارنگی ، پرتقال خونی ، گلی شبیه گل یاس ، گل رز ، زردآلو ، وانیل و مشک به همراه ترکیبات خاص دیگر این عطر را گرم و شیرین ساخته....اگر قبلا از این گروه رایحه ها استفاده کردید یا رایحه گرم و شیرین می پسندید.......این ادکلن انتخاب خوبیه.......قیمتشم حدود 200تومنه.......:w16::a030:

لینک به دیدگاه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

به نظرتان چه چیزی باعث گرانقیمت شدن یک عطر می شود؟ شاید گرانقیمت ترین عطرهای جهان دارای مواد اولیه گرانقیمت باشند و یا شاید به خاطر برند آن ها باشد. گرانقیمت ترین عطرهای جهان معمولا از برندهای معتبری تولید می شود که البته در بطری های کریستالی گرانقیمت نیز پر می شوند که این موضوع نیز می تواند باعث افزایش قیمت آنان شود. تنها گرانقیمت بودن این عطرها باعث شهرت شان نشده است، مساله بعدی نایاب بودن این هفت عطری است که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

 

۱- عطر Clive Christian’s Imperial Majesty

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

سازنده مشهور عطر و ادکلن روجا داو به تولید یک عطر گرانقیمت به نام Imperial Majesty پرداخته است. این عطر از روغن گل رز، ریشه گل زنبق، گل یاس و دارچین ایتالیایی تشکیل شده است. بطری این عطر نیز بسیار لوکس و گرانقیمت است. بطری این عطر که بسیار زیبا و دل فریب است از طلای ۱۸ عیار و همچنین ۵ قطعه الماس برش خورده تشکیل شده است.

قیمت یک بطری ۱۶٫۹ انسی از این عطر ۲۱۵۰۰۰ دلار است.

 

 

 

۲-عطر Baccarat’s Les Larmes Sacrees de Thebes

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

این عطر نیز توسط یکی از چهره های مشهور دنیای عطر و ادکلن یعنی Christine Nagel طراحی شده است. این عطر از گل یاس، کندر، کهربا، مشک و چوب صندل تهیه شده است. بطری این عطر لوکس نیز دست ساز بوده و با سنگ قیمتی آمیتیس طراحی شده است.

قیمت یک بطری ۰٫۲۵ انسی از این عطر ۱۷۰۰ دلار می باشد.

 

 

 

۳- عطرClive Christian’s No. 1

 

7bsbgrzlk8ve3ndb8pu9.jpg

این عطر نیز جز عطرهای گرانقیمت و لاکژری (لاکچری) می باشد. این عطر خوشبو از ترنج، ماندارین سیسیلی، هل و آویشن تهیه شده است. این درحالی است که رایحه اولیه این عطر دارای رایحه ی چوبی و وانیلی است. بطری این عطر نیز دست ساز بوده و با نقره و طلای ۲۴ عیار تزئین شده است. نسخه مردانه این عطر ۲۳۰۰ دلار برای یک بطری ۲ انسی است.

قیمت یک بطری ۲ انسی از این عطر ۲۱۵۰ دلار است.

 

 

 

۴- عطر Caron’s Poivre

 

h026syoh3xyi6g07d7n.jpg

این عطر در سال ۱۹۵۴ توسط مایکل مورستی ساخته شده است. رایحه پایه این عطر از چوب های جنگل است. این عطر برای افراد شجاع مناسب می باشد. علاوه بر این این عطر از فلفل نیز تشکیل شده است.

قیمت یک بطری ۲ انسی از این عطر ۲۰۰۰ دلار است.

 

 

۵- عطر Hermes’ ۲۴ Faubourg Extrait

 

r3g1zuk6v4ducrt7fix2.jpg

این عطر توسط Maurice Roucel و Bernard Bourjois طراحی و ساخته شده است. این عطر از شکوفه گل یاس، عنبر، وانیل تولید شده است. تاکنون از این عطر ۱۰۰۰ بطری در سرتاسر جهان فروش رفته است. شایان ذکر است از این عطر تنها به صورت محدود تولید شده است.

قیمت یک بطری ۱ انسی از این عطر ۱۰۰۰ دلار است.

 

 

۶-عطر Chanel’s N°۵ Parfum Grand Extrait

 

8g6kernurchgwta35e90.jpg

ناب ترین و شاید در دسترس ترین عطر گرانقیمت دنیا شانل است! کوکو شانل در واقع به تولید عطری پرداخته است که امکان کپی کردن آن وجود نداشته باشد. این عطر از یاس، رز تشکیل شده است و رایحه ای فوق العاده به این عطر داده است.

قیمت یک بطری ۳۰ انسی از این عطر ۴۲۰۰ دلار است.

 

 

۷-عطر Jean Patou’s Joy Baccarat Pure Limited

 

4v9gyn0mi33akwa08m9o.jpg

در هر سال تنها ۵۰ بطری از این عطر توسط Jean Patou’s Joy تولید می شود. این کمپانی برای تولید یک بطری از عطر ۱۰۶۰۰ گل را در تابستان هر سال از مزارع خود در فرانسه برداشت می کند. این عطر از گل رز بلغاری، گل مریم و گل یاس ساخته شده است.

قیمت یک بطری ۱ انسی از این عطر ۱۸۰۰ دلار است.

لینک به دیدگاه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

به صدر لیست بالا باید عطر بسیار خوشبو بیک :ws3:رو هم باید اضافه کرد. اونم شماره ۲۱.:w16:

f96e75fae6bb4e4f1e1cf50b33251821.jpg

قیمت ۶۰۰۰ تومن . :w02:

لینک به دیدگاه

 

ICON؛ جدیدترین عطر مردانه در سال 2015

 

دانهیل کمپانی مطرح دنیای عطر و ادکلن در سه ماه اول سال ۲۰۱۵ عطر مردانه جدیدی به نام آیکون (ICON) را وارد بازار خواهد نمود. این عطر چوبی توسط کارلوس بنامین طراح مشهور عطر Pure Posion از برند دیور و Very Irresistible از برند ژیوانژی ساخته شده است.

 

007es337dyhofg02z4e.jpg

 

 

 

 

این عطر که دارای رایحه مردانه می باشد از هل، فلفل سیاه، اسطوخودوس، بلوط و … تشکیل شده است. ICON یک پالایش کامل از طبیعت می باشد که تداعی کننده برند کلاسیک و لوکس دانهیل خواهد بود. البته این عطر در عین کلاسیک بودن، مدرن نیز می باشد و برای استفاده یک جنتلمن بسیار مناسب است.

این برند انگلیسی برای کمپین های تبلیغاتی این عطر از عکاس معروف آمریکایی آنی لیبویز استفاده نموده است. همچنین مدل این عطر نیز اندرو کوپر است. براساس گفته دانهیل این عطر با قیمت ۱۱۱ دلار برای یک بطری ۱۰۰ میلی لیتر به فروش خواهد رسید.

لینک به دیدگاه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

 

 

ssr4xdz27mpms7svk4ji.jpg

 

 

 

 

برای این منظور به خاطرات دوران کودکی، رایحه غذاهای مورد علاقه و عطرهایی که برای خود یا شما می پسندد اشاره می کنیم.

 

برای همه ما بوهای خاصی است که احساس امنیت و شادی را در ما زنده میکند: این رایحه میتواند بوی چمن باران خورده، نان تازه، یک صابون خاص، یا بوی لباسهای خیس باشد. خیلیها به بعضی بوهای خاص حساس هستند , برای انتخاب عطر برای هدیه دادن میتوان از راهکار زیر استفاده کرد.....

 

 

از بوی چه غذاهایی خوشش می آید و خوشش نمی آید؟

ممکن است یک شب با او غذا پخته باشید یا در رستوران بوی پنیر پارمیسان یا گیاهانی با بوی تند را استنشاق کرده باشید. باید به واکنش او توجه کنید. آیا او مجذوب بوی غذاهای خاصی می شود یا از آنها بدش می آید؟

از او بخواهید واکنشش را برای شما توصیف کند. این رایحه می تواند رابطه ای با دوران کودکی او یا یک موقعیت شاد یا بد قدیمی داشته باشد.مثلاً اگر متوجه شدید که طرف مورد علاقه تان به بوی وانیل تمایل دارد، می توانید دنبال عطری بگردید که با رایحه وانیل باشد.

 

 

چه بوهایی دور و برش وجود دارد؟

حتی اگر مثل کارآگاه ها همه آپارتمانش را برای پیدا کردن بو و عطرهای مورد علاقه اش زیر و رو نکنید، هنوز هم می توانید با دقت به جزئیات زندگی روزمره اش، بوهای مورد علاقه او را پیدا کنید. ببینید برای شستن لباسهایش از چه پودری استفاده می کند؟ لوازم خانه اش چه نوعی است؟ آیا آنها را به خاطر بویشان انتخاب کرده است یا اصلاً بوی آنها برایش مهم نیست؟ لوازم خانه اش نشان می دهد که چقدر حس بویایی دقیقی دارد و مسئله بو و رایحه چقدر برایش اهمیت دارد.حمام خانه بهترین نقطه برای پیدا کردن بوهای مورد علاقه اوست. صابون و شامپویش را بو کنید. کرم مرطوب کننده اش را هم همینطور. آیا بوی خاصی را پیدا می کنید که در همه آنها مشترک باشد؟ افترشیو یا ادکلنش هم می تواند روشن ترین نشانه بوهایی باشد که دوست دارد. از این گذشته، اگر او از این بو برای روی صورت و بدنش استفاده می کند، پس مطمئناً اهمیت ویژه ای برایش دارد.

 

یادتان باشد، طرفتان همانقدر که از بوی عطر خودش لذت می برد، مطمئناً بوی عطر شما هم اهمیت زیادی برایش دارد. خیلی از مردها درمورد بوی شما خیلی رک هستند و نظرشان را راحت به شما می گویند. دقت کنید و به نظری که درمورد عطرتان می دهد خوب توجه کنید...

لینک به دیدگاه
  • 2 ماه بعد...

 

 

yh70c8kr3u3dr6dxejls.jpg

 

 

عطر ترکیبی از روغن های ضروری معطر یا ترکیب های آروماتیک ثابت کننده و محلول هاست و برای معطر کردن بدن استفاده می شود. معمولا ترکیب های اصلی عطر یا به صورت مصنوعی ساخته یا از منابع گیاهی یا حیوانی استخراج می شود.

 

داستان عطر از اوایل تمدن بشری و عهد باستان شروع می شود اما عطرهای مدرن و صناعی از قرن ۱۹ به بعد، پا به میدان رقابت با عطرهای طبیعی و سنتی گذاشتند.

جالب این است که بدانید عطرهای اولیه در مصر، روم و ایران باستان ریشه دارند.

 

 

چگونه عطر مخصوص خودمان را انتخاب کنیم؟

 

 

انتخاب عطر، نشانه و نماد وضعیت کلی شخصیت آدم هاست. عطر افرادی که اصول عطرزدن را بلد هستند، به نوعی مثل امضای آنهاست. اگر شما هم چنین تمایلی دارید، باید مراحلی را بگذرانید تا عطر مناسبی انتخاب کنید.

 

 

اولین گام، درک و شناخت نوع عطرهایی است که با شخصیت شما تناسبی ندارند و اصلا با موقعیت و مشخصات ظاهری تان، هماهنگ نیستند. با این شناخت می توانید عطرهایی انتخاب کنید که شخصیت شما را کامل تر کنند نه اینکه با خصوصیات شخصی تان منافات داشته باشند. مثلا اگر شخصیتی آرام و ملایم دارید، استفاده از عطرهای تند با بوهای ماندگار، اصلا با روحیاتتان سازگار نیست و اطرافیان را در برخورد با شما گیج و سردرگم می کند!

 

 

مرحله اساسی دیگر این است که عطرها و رایحه هایی که دوست ندارید، کنار بگذارید و تحت هیچ شرایطی حاضر نشوید از آنها استفاده کنید. اگر واقعا عطری را دوست ندارید یا بهتر است بگوییم اگر از ته دل، عاشق عطری که انتخاب می کنید، نیستید، هیچ وقت نمی توانید عطر اصلی یا همان عطر امضایی خودتان را پیدا کنید. اگر عطری که انتخاب کرده اید هیچ تاثیر مثبتی روی خودتان ندارد، پس استفاده از آن اصلا توصیه نمی شود. عطر شما باید قبل از همه روی خودتان تاثیر عمیق و مثبت داشته باشد.

 

 

سومین مرحله که بسیار مهم و در انتخاب عطر امضایی قابل اهمیت است، این است که عطری انتخاب کنید که در زمره عطرها و مارک های شناخته شده در صنعت عطرسازی باشد، بنابراین از آزمون و خطا برای انتخاب عطر استفاده نکنید و به عطرهایی اعتماد کنید که معتبر باشند.

 

 

منظور از عطر امضایی و هویتی این نیست که تا آخر عمر فقط از یک یا دو عطر خاص استفاده کنید، بلکه باید در طول زندگی با توجه به شرایط و دوران خاص، عطر انتخاب کنید.

 

فراموش نکنید در انتخاب عطر، فرمول نهایی به شامه قوی شما و درک صحیح از شرایط و مد بستگی دارد و چون عطری که انتخاب می کنید در برقراری ارتباط با دیگران موثر است، باید در انتخاب آن دقت و توجه داشته باشید. اگر بوی عطرتان دیگران را آزار دهد، مطمئن باشید به مشکل برمی خورید.

 

 

عطری انتخاب کنید که با رایحه طبیعی پوست بدنتان هماهنگ باشد. عطر انتخابی شما هر چه باشد، باید آنقدر لطیف و نافذ باشد که به «حریم خصوصی» دیگران تجاوز نکند و در عین حال به قدر کافی دلنشین باشد که دیگران را در اطراف شما نگه دارد. عطر باید شخصیت شما را بالا ببرد و در کل بر آراستگی عمومی شما بیفزاید.

 

 

اگر پوست شما خشک است، باید بیشتر عطر بزنید زیرا چربی روی پوست یا خشک بودن آن می تواند رایحه عطر را افزایش یا کاهش دهد. وقتی هوا سرد است نیز باید بیشتر عطر بزنید. چون هوای سرد، رایحه عطر را تضعیف می کند. وقتی می خواهید عطر جدیدی بخرید به اینکه روی بدن دیگری چه بویی می دهد، اکتفا نکنید بلکه روی پوست خودتان آن را امتحان کنید. پوست هر فرد در مورد رایحه های مختلف، واکنش های مختلفی نشان می دهد و اثر عطر در همه یکسان نیست.

 

 

در طول یک سال، فقط از یک عطر استفاده نکنید. در فصل های مختلف، عطرهای متفاوتی بزنید تا ببینید کدام یک در هوای گرم و سرد، بهترین تاثیر را دارند. درجه حرارت هوا روی شدت رایحه عطر تاثیر دارد.

اگر اینترنتی عطری انتخاب می کنید، فقط به دلیل معروف بودن یا تبلیغاتی که نشان می دهد مثلا کدام هنرپیشه یا شخصیت معروف از آن استفاده می کند، عطر نخرید بلکه به شرایط خودتان توجه کنید.

لینک به دیدگاه
  • 4 هفته بعد...

vmc48eu7ihmmn4gve0bl.jpg

 

چگونه در همه ی روز بو خوبی بدهیم

 

 

اگر مشکل عرق کردن دارید، – به ویژه در زیر بغل تان – روی مناطقی که عرق می کند، جوش شیرین بمالید. با این کار این نواحی را کم و بیش خشک نگه می دارید و بو های بد را خنثی می کنید. این کار، به خصوص برای برای شب هایی که بیرون می روید یا روز های گرم مفید است.

موهای زاید بدنتان را اصلاح کنید. موهایی که در مناطقی از بدن تان مانند زیر بغل وجود دارد، پناهگاه باکتری ها و در نتیجه بو بد است. با تراشیدن یا موم انداختن موها، این قسمت ها را تمیز و عاری از باکتری نگه دارید. از یک صابون آنتی باکتریال، ژل حمام یا صابون گلیسیرینه استفاده کنید. اگر کثیفی های بدن تان را نشسته باشید، ایستادن زیر دوش کمکی نمی کند. سعی کنید دو بار در روز – یا اگر نیاز است، بیشتر- دوش بگیرید یا حمام کنید. کمی قبل از اینکه بیرون بروید دوش بگیرید و کرم و این قبیل چیز ها را وقتی تازه از حمام بیرون آمده اید استفاده کنید؛ چرا که پوست تان در این موقع کرم را راحت تر جذب می کند. از کرم های معطر استفاده کنید، اما نه آنهایی که بیش از حد عطر دارند. کرم هایی برای بدن و صورت تان انتخاب کنید که بو ملایم و طبیعی، اما خوبی داشته باشند. اما مراقب باشید؛ استفاده از این کرم ها در نواحی ای که عرق می کند، می تواند بو بدتری ایجاد کند. از یک شامپوی خوشبو استفاده کنید. موهای تان را تمیز نگه دارید و بو خوبی بدهید. برای زمان هایی که گرم تان می شود، یک نوشیدنی خنک که شیرین هم نباشد، همراه تان داشته باشید. از روغن اجتناب کنید. در عوض می توانید انتخاب هایی مانند گلاب داشته باشید که هم بو دوست داشتنی ای دارد -که غالب نیست- و هم کمک تان می کند که در هوای گرم خنک شوید. چیزهای خوشبویی مثل کرم دست همراه تان داشته باشید؛ چرا که حتی چیز های کوچکی مثل این هم می تواند کمک تان کند که بو خوبی بدهید.

 

نکات و هشدارها در مورد بو بدن

 

یادتان باشد که نفس تان را خوشبو و تازه نگه دارید و به این منظور، برای مواقع اضطراری همراه تان آدامس داشته باشید. از عطر های ملایم استفاده کنید. بعضی رایحه ها به طور طبیعی غالب هستند؛ مانند وانیل، مشک، دارچین و … . بنابراین در انتخاب بسیار مراقب باشید. این مفهوم زمانی هم که دئودورانت یا عطر را ترکیب می کنید به کار می رود. بو های ملایم با هم جور در می آیند. برای مواقع اضطراری، با خودتان دئودورانت داشته باشید. اگر این مراحل را دنبال کنید، واقعاً لازم نیست که از دئودورانت استفاده کنید, اما اگر بخواهید می توانید آن را هم استفاده کنید. اما مراقب باشید که از دئودورانت هایی که بو تندی دارند استفاده نکنید که دیگران اذیت نشوند. از رایحه هایی استفاده کنید که بو هایشان با هم سازگار باشد. استفاده از کرم هایی که از یک برند باشند یا اینکه بویشان شبیه هم باشد هم ایده خوبی است. برای پوشاندن بو عرق تان، از عطر و ادکلن (و حتی دئودورانت) بیش از حد استفاده نکنید که ترکیب آنها بو بدی ایجاد می کند.د

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...