رفتن به مطلب

«مهدی یراحی»؛ آلبوم «مثل مجسمه» را به بازار عرضه کرد + دمو و تیزر آلبوم


ارسال های توصیه شده

uy866za1sthlx4ch450n.jpg

 

آلبوم «مثل مجسمه» با صدای «مهدی یراحی» منتشر شد. این اثر به تهیه کنندگی «مهدی کرد» و از سوی شرکت پخش «دنیای هنر» از امروز (چهارشنبه سوم تیر) در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. مهدی یراحی در سومین آلبوم رسمی خود 12 قطعه با نام های «مثل مجسمه»، «آشوب»، «باید می شناختیم همو»، «آخرین اسیر»، «داره گریه می کنه»، «بهونه»، «سالِ درد»، «دوست نداشت»، «اشکو بارون»، «انفرادی»، «اشتباه» و «شونه های تو» را ارائه کرده است. همچنین برای آماده سازی بخش های مختلف این مجموعه به سراغ جمعی از چهره‌های مطرح موسیقی پاپ رفته است.

 

«روزبه بمانی»، «مونا برزویی»، «رستاک حلاج»، «سروش دادخواه»، «محسن رسولی» و «امیرعلی بهادری» ترانه سراهای مثل مجسمه هستند. یراحی در بخش تنظیم‌های آلبوم جدیدش دست به تغییرات گسترده‌ای زده و تیم کاری متفاوتی را انتخاب کرده است. «هومن نامداری»، «کوشان حداد»، «معین راهبر»، «آرون حسینی» و سعید زمانی وظیفه تنظیم قطعات را بر عهده داشته‌‌اند. آهنگسازی‌ها اثری از مهدی یراحی، معین راهبر، رستاک حلاج و امیرعلی بهادری است. میکس و مسترینگ این دوازده قطعه هم توسط «محمد فلاحی»، کوشان حداد و سعید زمانی انجام شده است.

 

هومن نامداری‌ (ساکسفون)، احسان نی‌زن‌(ویولن و ویولا)، آرین کشیشی‌(گیتار باس)، نیما رمضان‌(گیتار الکتریک)، فرشید ادهمی‌(گیتار الکتریک، گیتار نایلون و گیتار آکوستیک)، مهیار رضوان‌(گیتار الکتریک)، مسعود همایونی‌(گیتار لید) و امید حجت(گیتار نایلون) نوازندگان این آلبوم هستند. امید جامع، نیلوفر محبی، اوفیک متوسیان و فاطمه سمنانی هم به عنوان همخوان در کنار تیم هنری حضور داشته‌اند.

 

اما آلبوم مثل مجسمه یک مسیر سه ساله را طی کرده تا به پیشخوان فروشگاه‌های فرهنگی سراسر کشور برسد. مهدی یراحی پس از اتمام مراحل پخش آلبوم «امپراطور» بلافاصله کار بر روی اثر جدیدش را آغاز کرد. او برای اولین بار آذرماه 1392 و

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
از آلبوم جدیدش سخن به میان آورد و گفت: «‌همین الان دارم آلبوم بعدی را جمع می‌کنم و می‌خواهم آن را خیلی زود منتشر کنم. ولی روی همین آلبوم بعدی که می‌گویم، 2 سال است که دارم فکر می‌کنم. برای آلبوم بعدی تاکنون 7 یا 8 ترانه را انتخاب و قطعی کرده‌ایم. من خودم به دنبال ترانه‌هایی بودم که نگاه واقعی عاشق را یادآوری کنند. تا الان بیشتر از «واقعیت» حرف زدیم و در آلبوم بعدی می‌خواهم مخاطب را به این نزدیک کنم که به حقیقت عشق پی ببرد.» یراحی در شهریور 1393 به همراه مونا برزویی و آرون حسینی
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
و آنجا برای اولین بار قطعه «آشوب» را به صورت زنده برای کودکان مبتلا به سرطان اجرا کرد. این خواننده در جریان همان دیدار اعلام کرد:« تمام ترانه ها و ملودی ها آماده است و در مرحله ضبط و میکس و مسترینگ آلبوم سوم قرار داریم. تمام تلاش ما این است که این آلبوم هرچه زودتر منتشر شود. اما برای ماندگار شدن قطعات قصد داریم بهترین کارها را انجام دهیم و رسیدن به مطلوب ترین نتیجه را قربانی زمان نکنیم. به یاری پروردگار به زودی آلبوم سوم را منتشر خواهیم کرد.»

 

در ادامه او موفق به کسب تندیس طلایی بهترین آلبوم پاپ سال 92 از دیدگاه کارشناسان از

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
شد. یراحی روز سی و یکم شهریور ماه تندیس آلبوم امپراطور را از دست اساتید موسیقی کشور دریافت کرد. مشابه این اتفاق برای آلبوم «منو رها کن» هم رخ داده بود. اولین اثر رسمی مهدی یراحی در
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به عنوان بهترین آلبوم پاپ از دیدگاه کارشناسان انتخاب شد.

 

پروسه انتشار آلبوم مثل مجسمه به بهار سال جاری رسید. دو تیزر این مجموعه که از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر شد با

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
و
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
در جایگاه اول و دوم محبوب ترین ویدئوهای ماه «تماشاخانه» قرار گرفتند. انتشار
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
هم یکی دیگر از بخش های برنامه تبلیغاتی مهدی یراحی برای آلبومش بود و این قطعه تا کنون بیش از 255 هزار بار دانلود شده است.

 

سایت «موسیقی ما» ضمن تبریک به مهدی یراحی و تیم تولید این مجموعه از کاربران فهیم خود تقاضا دارد تا به جهت حفظ حقوق مادی و معنوی این اثر که برای تولید آن زمان و هزینه زیادی صرف شده، نسبت به تهیه نسخه اصلی اقدام نمایند. همچنین فروش اینترنتی مثل مجسمه برای علاقه مندانی که امکان تهیه نسخه فیزیکی اثر را ندارند از طریق سایت «

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
» انجام می شود.

 

 

 

دمویی از قطعات آلبوم :

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...