رفتن به مطلب

حیوانات در حال انقراض در تابلوهای هایپررئالیستی (۲۹ خرداد تا ۱۶ تیرماه)


ارسال های توصیه شده

[h=3]حیوانات در حال انقراض در تابلوهای هایپررئالیستی[/h] 15-6-20-1728201434613667090_854.jpg هنر > نقاشی - همشهری آنلاین:

یک گالری تازه‌تأسیس در نخستین نمایشگاهش همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، تابلوهایی هایپررئالیستی با موضوع حیوانات در حال انقراض و تأثیر انسان بر زندگی آن‌ها را به نمایش گذاشته است.

به گزارش ايسنا؛ لیلا رفاهی درباره‌ی برپایی تازه‌ترین نمایشگاه انفرادی آثارش با عنوان «زندگی در تعلیق» گفت: در این نمایشگاه پنج تابلوی بزرگ و 24 کار در ابعاد کوچک با تکنیک رنگ روغن به نمایش گذاشته شده است. این نقاشی‌ها به سبک هایپررئالیستی خلق شده‌اند و به سوژه‌ها با جزییات کامل پرداخته شده است.

او درباره‌ی موضوع و فضای آثار این نمایشگاه، اظهار کرد: این مجموعه با موضوع محیط زیست و حیوانات در حال انقراض کار شده است. حیواناتی که شکار می‌شوند یا زندگی‌شان تحت تأثیر دخالت‌های انسان در طبیعت به خطر افتاده است.

این هنرمند همچنین بیان کرد: در سفرهایی که به طبیعت مناطق مختلف داشتم با یکسری تغییرات از جمله ویلاسازی و نصب دکل‌های برق در آن مکان‌ها مواجه شدم که زندگی حیوانات را تحت تأثیر قرار داده بود. علاقه‌مند شدم که این موضوع را سوژه‌ی کارهای هنری‌ام قرار بدهم، بنابراین مطالعاتم را روی حیوانات و محیط زندگی آن‌ها شروع کردم.

2

رفاهی در ادامه به فضای تیره و بدون رنگ این مجموعه اشاره کرد و گفت: به‌دلیل موضوع انتخاب‌شده برای این مجموعه تصمیم گرفتم رنگ را از نقاشی‌ها حذف کنم. کنتراست این موضوع آن‌قدر شدید است که رنگ‌ها را کنار گذاشتم، چون هر رنگ معنی خاص خودش را دارد. می‌خواستم معانی دیگری به آثار وارد نشود.

نمایشگاه «زندگی در تعلیق» از ۲۹ خرداد تا ۱۶ تیرماه از ساعت 16 تا 21 در گالری «آناهیتا» به نشانی خیابان قائم‌مقام‌فراهانی، پایین تر از خیابان استاد‌ مطهری، کوچه شبنم، شماره 3 میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...