رفتن به مطلب

جفت گیری گربه ها هم خطرناک شد!/ اطلاعات عجیب یک گروه فیس بوکی برای عقیم کردن گربه های شهر


ارسال های توصیه شده

[h=2]جفت گیری گربه ها هم خطرناک شد!/ اطلاعات عجیب یک گروه فیس بوکی برای عقیم کردن گربه های شهر[/h]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
: دیده بان گربه های ایران، گروهی که در فیس بوک و در حیطه گربه های شهری فعالیت می کند در پیشنهادی عجیب و با اظهار نظری شخصی از مخاطبانش خواسته گربه های شهر را عقیم کنند. دلیل این خواسته زخم های طبیعی حاصل از نبرد گربه ها در فصل مستی و جفت گیری است! گفتنی است در ذیل این پست، برخی از افراد با معرفی کلینیک ها و برخی مراکز دامپزشکی از مخاطبان صفحه دعوت کرده اند که گربه های محل خود را برای عقیم کردن با قیمت مناسبت به کلینیک های فوق ببرند. متن این درخواست چنین است: «هر سال در این فصل.. یعنی فصل جفتگیری گربه ها… تعداد زیادی از آنها از بین میرن.. دلیل اصلیش یکی جنگ و دعوای بسیار ناجور نرها با همه که اکثرا” منجر به زحمی شدن بدجور طرفین میشه. گاهی با لیس زدن خودشون را درمان میکنندو گاهی زخم عفونت میکنه و باعث بیماری و مرگ حیوان میشه.. گربه های ماده نیز بدلیل جفتگیری با نرهای گوناگون به عفونت رحم مبتلا میشن و از بین میرن و یا اینکه براثر مست و ملنگ بودن حواسشون به ترافیک و ماشین نیست و در اثر تصادف از بین میرن.. از گربه های محل من خیلی هاشون کم شدن.. واقعا” متاسفم… تنها راه جلوگیری و کم شدن این مرگ و میرها بنظر من عقیم سازیه. البته موافق عقیم کردن گربه های نری که چند ساله تجربه جفتگیری دارند و بقول معروف (تام کت) محله هستن نیستم.. اما میشه تا جائی که میتونیم گربه های جوانتر را مخصوصا” آنهائی که زیر یکسال هستند را عقیم کنیم تا سالم تر بمانند.

متاسفانه در این مورد هیچ نهادی در این مملکت کمک نمیکنه و لذا خودمان مجبوریم تا جائیکه از عهده اش بر میایم این کار را انجام بدیم..

و دست از شایعه سازی که : وای سم دادن و کشتن و لت و پار کردن و غیره … برداریم….

خدائیش در مقایسه با ۱۰ سال قبل رفتار مردم با حیوانات خیلی بهتر شده و مطمئنا” با فرهنگ سازی بیشتر روز به روز بهتر خواهد شد»

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...