رفتن به مطلب

بزرگ‌ترین خانه کشتی کشور در خرم‌آباد افتتاح شد + تصاویر


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=2]بزرگ‌ترین خانه کشتی کشور در خرم‌آباد افتتاح شد + تصاویر[/h]

بزرگ‌ترین خانه کشتی کشور روز جاری در خرم‌آباد افتتاح شد.

khko.jpgبه گزارش خبرنگار یافته، بزرگ‌ترین خانه کشتی کشور با حضور سید سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعي استانداری لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور فرماندار خرم‌آباد، علی‌یاور عزیزپورفرد مدیرکل جدید ورزش و جوانان لرستان، جمعی از مدیران کل ادارات استان، اعضای شورای شهر و علاقه‌مندان کشتی، عصر روز یک‌شنبه 21 تیرماه در خرم‌آباد افتتاح گردید.

معاون استاندار در آیین افتتاحیه خانه کشتی ولی‌عصر (عج) اظهار کرد: بنا بر تأکید رییس‌ جمهور در زمینهٔ ورزش، اولویت اول به ورزش همگانی اختصاص‌ یافته است.

شاهرخی ادامه داد: به‌رغم این‌که مردم ما روحیه ارزشمندی را درزمینهٔ ورزش دارند لذا دولت هم وظیفه دارد فضاهای ورزشی را ایجاد کند و زمینه لازم را برای تحقق این امر فراهم سازد.

وی با بیان این‌که نقش ورزش در تمام دنیا بر کسی پوشیده نیست، خاطر نشان کرد: جوانان لرستان همواره پیشتاز امر ورزش بوده‌اند و نام و نشان پرافتخاری را برای این استان به ارمغان آورده‌اند.

در ادامه این مراسم مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان اظهار کرد: در سال جاری رشته‌های ورزشی زیادی صاحب‌خانه تخصصی خواهند شد.

عزیزپور با بیان این‌ که 17 رشته ورزشی صاحب‌خانه تخصصی هستند، افزود: با فضاهای موجود و ساماندهی آن‌ها، رشته‌های زیادی را صاحب‌خانه تخصصی خواهیم کرد.

وی با اشاره به این‌که 25 رشته ورزشی در لرستان مشکلی ندارند و 17 رشته ورزشی صاحب‌خانه تخصصی هستند، ولی تعدادی از هیات‌ها به‌صورت مشترک در یک سالن فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی را در حال ساخت داریم که با ساماندهی و برنامه‌ریزی اکثر رشته‌ها را تا پایان سال صاحب‌خانه تخصصی خواهیم کرد.

عزیزپور از افتتاح خانه کشتی کوهدشت در هفته آینده خبر داد و گفت: سالن‌های کشتی ازنا، الیگودرز، دورود و دلفان را طی سال جاری افتتاح خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به این‌که تا پایان مردادماه در رشته کشتی در تمامی رده‌ها 5 رقابت برگزار خواهیم کرد، افزود: این رقابت به میزبانی لرستان در خانه کشتی ولی عصر (عج) برگزار می‌شود.

قابل ذکر است خانه کشتی خرم‎آباد واقع در سالن سه هزار نفری این شهر در زمینی به مساحت 5 هزار و 451 مترمربع ایجاد شده که فضای مفید سالن، دو هزار و 214 متر مربع است؛ این مجموعه ورزشی دارای سالن‎های جانبی بدن‌سازی، سونا، دفتر هیات، پارکینگ و سرویس‎های بهداشتی مناسب و همچنین سیستم گرمایشی و سرمایشی با نورپردازی استاندارد است.

 

 

koshti%20%2010.JPG

koshti%20%2014.JPG

koshti%20%201.JPG

koshti%20%203.JPG

koshti%20%205.JPG

koshti%20%2012.JPG

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...