رفتن به مطلب

پلنگ و خرس سیاه بیمه خواهند شد


ارسال های توصیه شده

تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۷

علی تیموری مدیرکل دفتر مدیریت شکار و صید سازمان محیط زیست در گفت و گو با خبرنگارحوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد: برگزاری جلسه مشترک با یک شرکت بیمه‌گذار به منظور بیمه کردن پلنگ و خرس سیاه در سطح کشور انجام شد که در این میان بیمه کردن خرس سیاه به دلیل اینکه گستردگی آن در سطح کشور اندک است و شامل یک تا دو استان می شود چندان مشکل نیست، اما بیمه کردن پلنگ به علت اینکه پراکنش آن 30 استان را در بر می گیرد سخت به نظر می رسد.

 

 

 

وی گفت : آسیب های وارد شده به پلنگ در سطح کشور بسیار بوده است و باتوجه به خسارت های وارد شده بسیارنیاز به بیمه شدن دارد که البته بیمه کردن این گونه جانوری نیاز به مطالعه بیشتر و تلاش برای هدایت بیمه گذار دارد.

 

 

مدیرکل دفتر مدیریت شکار و صید سازمان محیط زیست کشور تصریح کرد : نمایش عکس های گونه های جانوری توسط شکارچیان غیرمجازهنوز ادامه دارد که طبق این تفاهمنامه پلیس فتا موارد مشکوک را به سازمان محیط زیست گزارش می کند و در اتخاذ روش های مقابله، برخورد و پیشگیری به مشورت می پردازد. ادامه این تفاهمنامه به شناسایی و در نتیجه کنترل بیشتر شکار و صید اینترنتی گونه های جانوری منجر می شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...