رفتن به مطلب

نوکیا 1100 وسیله ای برای تبلیغات! +عکس


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
نوکیا 1100 وسیله ای برای تبلیغات! +عکس[/h]

به نظر می رسد که شرکت های چینی معروف به کپی برداری اینبار روش جدیدی را برای تبلیغ محصولات خود انتخاب کرده اند، هدیه دادن تلفن های همراه 1100 نوکیا!

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش شرکت Meizo دست به ابتکاری جالب زد و برای دعوت از شرکنندگان در کنفرانس خبری خود، جعبه هایی را دربرگیرنده تلفن همراه نوکیا ۱۱۱۰ و همچنین کارت حاوی تاریخ و زمان برگزاری مراسم برای آنها ارسال کرد و جالب است بدانید که هیچگونه توضیحی در مورد علت قرار دادن این موبایل داخل جعبه ارائه نکرد.

برخی این اقدام میزو را اینگونه تعبیر کردند که احتمالا شایعات قبلی در مورد همکاری این کمپانی با نوکیا صحت دارد اما بعضی دیگر نیز اینطور نتیجه گرفتند که Meizo قصد دارد با این کار نشان دهد محصول آتی اش می تواند همچون نوکیا ۱۱۱۰ افسانه ای و ماندگار خواهد بود.

گفتنی است دستگاهی که قرار است در مراسم پیش رو معرفی شود احتمالا مدل تازه ای از موبایل اقتصادی m2 است. حال باید به اطلاع تان برسانیم که کمپانی چینی ZTR نیز دعوت نامه های مربوط به کنفرانس خبری آتی خود که قرار است در تاریخ هفتم مرداد ماه برگزار گردد را ارسال نموده و در نظر دارد که میان رده V5 را در جریان آن معرفی نماید.

اما جعبه هایی که همراه با این دعوت نامه ها برای گیرندگان ارسال شده نیز حاوی یک دستگاه موبایل نوکیا ۱۱۱۰ است، اما این بار نه یک دستگاه سالم بلکه یک ۱۱۱۰ خراب و شکسته.

بنابراین روشن است که ZTE با این اقدام سعی دارد نشان دهد که موبایل آتی آن، m2 شرکت رقیب را هم کنار خواهد زد. گفتنی است که این دو رقیب چینی این اواخر عملکرد خوبی را از خود نشان نداده اند.

حتما به یاد دارید که در تلفن های هوشمند Meizo از یک دایره خازنی به عنوان دکمه هوم استفاده شده بود اما اخیرا این کمپانی تصمیم گرفته که مجددا دکمه فیزیکی را جایگزین آن نماید.

جالب است بدانید شایعات حکایت از آن دارند که ZTE نیز به نحوی در مورد این دکمه دایره ای شکل دنباله رو Meizo بوده است و قصد دارد همین تغییرات را در محصولات آتی اش اعمال نماید.

اما نکته جالب تر اینجاست که تصاویر منتشر شده از محصول آتی ZTE به نام V5 شباهت زیادی به موبایل MX4 از شرکت Meizo دارد.

 

 

3406765_205.jpg

 

 

منبع: زومیت

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...