رفتن به مطلب

ممنوعیت تبلیغات مجازی خرید و فروش حیوانات وحشی ‌


ارسال های توصیه شده

مرداد ۵, ۱۳۹۴

 

دیده بان حقوق حیوانات: ‌مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: هرگونه تبلیغات مجازی در خصوص خرید و فروش حیوانات وحشی ممنوع است.به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، حمید صالحی اظهار کرد: تبلیغات و خرید و فروش حیوانات وحشی حتی به صورت مجازی جرم محسوب شده و با متخلف برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.

‌وی ادامه داد: برخی کاربران فضای وب با انتشار عناوین و تصاویری از حیوانات، پرندگان وحشی و شکاری نسبت به خرید و فروش مجازی اقدام می‌کنند.‌صالحی ضمن اشاره به دریافت گزارشات متعدد دراین خصوص، گفت: به استناد ماده هفت قانون شکار و صید مصوب سال ۱۳۴۶ خرید، فروش، تکثیر و پرورش همچنین صدور حیوانات وحشی ممنوع است و با متخاطی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

‌وی خاطرنشان کرد: پایش مداوم سایت‌های مجازی در فهرست برنامه‌های نظارتی این اداره‌کل است، بنابراین توصیه می‌شود مدیران سایت‌ها و شبکه‌های مجازی نسبت به بررسی موضوع و حذف این قبیل تبلیغات از وب در اولین فرصت اقدام کنند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...